onsdag den 23. marts 2011

Gang i "scrapperiet"







Idag har jeg haft besøg af en dejlig pige fra Åbyen. Helle og mig har haft gang i lidt kort idag. Hanne skulle ha´ været her men hun havde syge børn og mand derhjemme og skulle afsted efter den ældste som nu også var syg så hun kom ikke.



Vi gjorde hvad vi kunne for at holde Rene´igang. Han kunne godt sidde i stuen og køre lidt ud på



Big shotten så vi har noget at bruge af :O)



Det har været en rigtig hyggelig dag. Tak for den Helle.



Ha´ en fortsat god aften.

3 kommentarer:

  1. Hvor er de flotte Jane og sikke mange :)

    Lyder som en hygge dag, men øv da med sygdom - jan er det de mand ?? Og kunne i virkelig lokke ham til big shot ?? Waww

    SvarSlet
  2. Jamen kære søde Jane, det er skam mig der takker for endnu en hygge-scrap-grine-spise dag.
    Og dejligt at se alle dine fine kort her på bloggen, - du ved jo at jeg kan finde på at lifte lidt :-).
    Håber ikke Rene var alt for træt her til aften??
    Knus fra Mig

    SvarSlet
  3. Snyd at I sådan har haft hygge scrappe dag. Vildt misundelig. Rigtig flotte kort. Du er godt nok hurtig og kreativ på én gang :-)

    Knus

    SvarSlet