onsdag den 29. februar 2012

LO fra Fårup Sommerland


Ja jeg rider ikke samme dag som jeg sadler. Jeg elsker at fotografere men at få billederne ned på et LO kan godt nogen gange tage sin tid. Det er ellers noget jeg hygger mig meget med og som jeg kan få lang tid til at gå med. Det her LO lavede jeg i sidste uge da jeg var syg, over flere dage. Jeg har prøvet at lave et Waterfall herpå også, synes det blev okey. Jeg så det inde hos Hobby Jane hvor hendes gemal havde lavet et LO på den måde. Han er faktisk rigtig skrap til at scrappe :O) jah piger måske vi får en mandlig blogger herind lige pludselig :O) hvem ved ? Håber i får en fortsat god dag. Tak for de dejlige kommentarer igår, det er dejligt at nogen gider kommentere det man ligger herind. Mange knus herfra

1 kommentar:

  1. Jamen jamen bette Jane, det er jo fantastisk :-) Hold da op hvor er det flot. Dejligt at du er kommet i gang igen, så ses vi måske snart??

    SvarSlet