fredag den 23. august 2013





Ja så er jeg her igen :O) der er et par stykker der har sagt til mig at det er over 1 år siden jeg har været på bloggen. Gud som tiden flyver afsted. Billederne her er ikke de bedste men det var lige det jeg kunne bidrage med idag. Min bror og svigerinde skulle til barnedåb og det blev til det her kort. Papiret er Felicita design. Jeg elsker det papir med de små frække babyer og alt tilbehøret. Jeg er ikke så skrap til at linke men hvis du vil se papir fra Felicita design så gå ind på www.idehobby.dk der kan du finde mange gode sager :O) det var alt for idag. Tak fordi du kiggede forbi. Rigtig god weekend.

3 kommentarer:

  1. Skønt at se dig her og hvor er kortet bare sødt :-)

    SvarSlet
  2. Det var dejligt at se noget fra dig igen og kortet er også bare rigtig fint. Fortsat god weekend.

    SvarSlet
  3. Hvor er det dejligt at høre fra dig igen her på bloggen. Vi har savnet dig herinde. Hvor er det bare et vildt flot kort.

    SvarSlet