søndag den 12. juni 2011

Lift, BIF og Messi














Her i Pinsen har jeg fået lavet 2 kort som jeg har haft til at ligge længe. Der skulle bare lidt pynt på så det var lige til at gå til. Det første er til en dejlig dreng der fylder 9 mens han er på ferie så det skal jo med i kufferten. Han er Brøndby fan og meget stor fan af Messi, så det var nemt at finde på noget til. Håber han bliver glad for det Simon:O) Det sidste er et jeg har liftet fra Birgitte. Hun havde lavet det sødeste kort til mig da jeg rundede, så det skulle prøves. Ha´en fortsat god pinse . Knus herfra :O)






5 kommentarer:

  1. Jammen kortet er jo som skabt til en fodbold fan :) - her er det også Messi der fylder (fodboldstøvler, plakater, billeder, trøjer osv)

    Super flot kort du har lavet - ser spændende ud, m åske du har en opskrift ??

    Håber du ellers har det godt, kram fra mig

    SvarSlet
  2. Flotte kort og tillykke med dit nye legetøj herunder.

    SvarSlet
  3. Sødeste Jane, du kan tro Simon bliver pave-stolt af den fine kort du har lavet til hans fødselsdag, og jeg skal gerne pakke det i kufferten.
    Det andet kort er jo bare så flot.

    SvarSlet
  4. Velkommen til en SKØN hobby. Til lykke med den runde dag - det nye kamera og alle de flotte kort du har lavet. >Du er en haj til Donnakort kan jeg se. Har klikket på dit navn hos Lone for at se mig lidt omkring. =0)

    SvarSlet
  5. Hvor er det fine kort og hvor ser det skønt ud med scrap i kolonihaven. (Jeg kunne ikke komme til at lægge komentaren der)

    SvarSlet