mandag den 1. august 2011

Kolonihave Scrap i Høgereden
















































































































































Så er ferien ved at være slut for de fleste. Sommeren varer heldigvis lidt endnu, og jeg skal da lige love for der er blevet varmt :O)
























Igår søndag var jeg i kolonihavehus og scrappe hele dagen og til efter aften. Det var bare en rigtig dejlig, hyggelig og kanon sjov dag. Når man er i selskab med Helle Åbyen og Hanne Høgh så kan man bare ikke kede sig. De to kan bare få og holde humøret oppe hos en. De fik lavet en del kort som jeg har sat ind. Jeg selv fik ikke lavet andet end et enkelt kort med en Donna skabelon Scrapper.dk jeg hyggede mig gevaldigt med at sidde og kigge hvad de fik fra hånden og så blev der selvfølgelig snakket og snakket og ikke mindst grinet så taget var ved at lette ind imellem. Da jeg tog afsted var Hanne rundt i haven og lave plukke blomster til den sødeste buket som jeg skulle ha med hjem som minde om en dejlig dag. Den er selvfølgelig også lagt ind. Det var alt for idag. Ønsker jer alle en fortsat god sommer. Knus herfra

Ingen kommentarer:

Send en kommentar